În eventualitatea oricărui incident, organizațiile ar trebui să aibă capacitatea de a atenua daunele și de a-si continua operarea.
În eventualitatea oricărui incident, organizațiile ar trebui să aibă capacitatea de a atenua daunele și de a-si continua operarea.
Standardul internațional ISO 22301 este conceput pentru a ajuta organizațiile să previna, să reducă probabilitatea apariției, să se pregătească, să răspundă și să se redreseze in urma perturbarilor atunci când acestea apar.
Beneficiile pe care certificarea sistemului de management al continuitatii activitatii- ISO 22301 le aduce organizatiei dumneavoastra :
1. Completarea şi transmiterea cererii de certificare către CERTIND
2. Elaborarea şi transmiterea ofertei de certificare către CLIENT
3. Contractare - în urma acceptului ofertei a CLIENTULUI
4. Desemnarea de către CERTIND a echipei de audit
5. Planificarea auditului - de comun acord între auditorul şef şi client
6. Auditul de certificare - se desfăşoară în 2 etape: Etapa I - analiza documentaţiei + Etapa II - evaluarea funcţionării sistemului de management la faţa locului.
7. Eliberarea certificatului de conformitate.
8. Audit de supraveghere I.
9. Audit de supraveghere II.
10. Audit de recertificare.
ISO, Organizația Internațională de Standardizare, este o organizație independentă, neguvernamentală, având misiunea de a dezvolta standarde internaționale voluntare și relevante pentru piața de azi. Mai multe detalii la www.iso.org.
Un standard internațional oferă specificații de clasă mondială pentru produse, servicii și sisteme, pentru a asigura calitatea, siguranța și eficiența, contribuind astfel la facilitarea comerțului internațional.
Asociatia de Acreditare din Romania, avand acronimul RENAR, este o organizatie neguvernamentala, fara scop lucrativ, care este recunoscuta oficial ca organism national de acreditare unic. Mai multe informatii la www.renar.ro.
IAS-International Accreditation Service, din Statele Unite ale Americii este o corporatie nonprofit cu statutul de organism de acreditare si oferă servicii de acreditare din 1975. Mai multe informatii la www.iasonline.org
FSSC 22000 este o fundatie nonprofit cu sediul in Olanda si care detine o schema independenta de certificare in domeniul sigurantei alimentului. Mai multe informatii la www.fssc.com
EMAS este instrumentul european de management de mediu conceput pentru a sprijini organizaţiile în îmbunătăţirea continuă a performanţei de mediu integrând conceptul dezvoltării durabile. Mai multe informatii la https://mmediu.ro/categorie/emas/121
Un sistem de management reprezinta cadrul prin care o organizatie isi stabileste politicile si procedurile proprii, pentru a se asigura ca poate indeplini toate sarcinile necesare pentru atingerea obiectivelor si pentru a promova imbunatatirea continua. Sistemele de management permit unei organizatii sa stabileasca si sa utilizeze cele mai bune practici in desfasurarea propriei activitati. Sistemele de management pot fi: al calitatii (ISO 9001), de mediu (ISO 14001), al sigurantei alimentului (ISO 22000), al sanatatii si securitatii ocupationale (OHSAS 18001/ISO 45001), al securitatii informatiilor (ISO/CEI 27001) etc., precum si combinatii ale acestor sisteme (sistemele integrate).
Un sistem de management integrat combina mai multe standarde de sisteme de management (ex. ISO 9001 + ISO 14001 + ISO 45001) intr-un singur sistem pentru a putea fi exploatat si administrat mai usor.
Implementarea unui sistem de management inseamna stabilirea proceselor care se desfasoara in organizatie si armonizarea activitatii organizatiei cu cerintele standardului de referinta.
Acreditare: Acreditarea este recunoasterea oficiala de catre o autoritate
de acreditare a competentei tehnice si organizatorice a unui organism de
evaluare a conformitatii pentru a realiza un serviciu specific in
conformitate cu standardele si reglementarile tehnice, descrise in
domeniul de acreditare.
Certificare: Certificarea este procesul prin care o organizatie este
evaluata de catre o terta parte (Organism de Certificare), pentru a
oferi o garantie scrisa ca un produs, proces, sistem sau persoana se
conformeaza cerintelor standardului/standardelor de referinta.
Costurile certificarii difera de la o organizatie la alta, in functie de domeniul de activitate, numarul de angajati, numarul de locatii (punctelor de lucru) ale organizatiei si numarul de standarde pentru care se doreste certificarea. Pentru o oferta personalizata va rugam trimiteti formularul de oferta.
In cazul in care certificatul este eliberat sub acreditare de catre CERTIND SA, certificatul ar trebui sa fie recunoscut in acele tari ale caror organisme nationale de acreditare sunt semnatare ale acordului multilateral EA, IAF si ILAC.
Un certificat are valabilitate 3 ani, cu conditia efectuarii auditurilor anuale de supraveghere. Inainte de expirarea certificatului are loc auditul de recertificare si se reia tot ciclul de certificare.
Da. In cazul in care clientul certificat utilizeaza in mod incorect certificatul / certificatele de conformitate sau marca de certificare, nu permite efectuarea auditurilor de supraveghere sau la auditul de supraveghere se constata ca organizatia nu mai respecta cerintele standardului de referinta, Organismul de Certificare poate suspenda / retrage certificatul.
Nu. In cazul in care sistemul de management din organizatia dumneavoastra nu indeplineste cerintele standardului / standardelor aplicabile, Organismul de Certificare nu va va acorda certificatul / certifícatele de conformitate.
Aveti nevoie de certificare daca doriti:
• sa imbunatatiti permanent performantele prin coordonarea si conducerea
organizatiei in mod sistematic si planificat;
• sa dezvoltati mai bine compania, printr-un cadru de evolutie clar si
predictibil;
• sa documentati mai bine procesele/ activitatile pentru a usura
intelegerea lor;
• sa usurati munca noilor angajati prin proceduri documentate;
• sa motivati si constientizati personalul prin definirea rolurilor si
responsabilitatilor cheie;
• sa implicati angajatii in atingerea obiectivelor organizatiei;
• sa reduceti costurile prin sporirea eficientei si productivitatii,
printr-un control mai bun al activitatii si al fluxurilor;
• sa cresteti productivitatea activitatii prin imbunatatirea proceselor;
• sa tineti sub control produsele/ serviciile neconforme;
• sa reduceti numarul de reclamatii;
• sa participati la licitatii;
• sa va imbunatatiti continuu activitatea prin efectuarea auditurilor
interne.
1. Completarea si transmiterea cererii de certificare catre CERTIND
2. Elaborarea si transmiterea ofertei de certificare catre CLIENT
3. Contractare - in urma acceptarii ofertei de catre CLIENT
4. Desemnarea de catre CERTIND a echipei de audit
5. Planificarea auditului - de comun acord intre auditorul sef si client
6. Auditul de certificare - se desfasoara in doua etape: Etapa I -
analiza documentatiei + Etapa II - evaluarea functionarii sistemului de
management la fata locului.
7. Eliberarea certificatului de conformitate.
8. Audit de supraveghere I.
9. Audit de supraveghere II.
10. Audit de recertificare.
Da. CERTIND detine multiple acreditari din partea Asociatiei de Acreditare din Romania – RENAR pentru certificarea sistemelor de management si conformitatii produselor. Pentru informatii complete privind acreditarile / recunoasterile CERTIND va rugam click aici
CERTIND SA este Organism Notificat, avand numarul de notificare NB 2174, pentru Regulamentul (UE) nr. 305/2011 - Produse pentru constructii.
Pentru a primi o ofertă de preț, vă rugăm să completați formularul nostru cu
datele necesare despre compania dumneavoastră și un reprezentant CERTIND
vă va contacta în cel mai scurt timp.